dimarts, 9 de juny del 2009

EL CURS 08-09, PER PAOLA BENÍTEZ

Quan vaig arribar el 12 de setembre al institut, em va semblar molt bonic. I la gent tambe, pero jo no vaig cuneixer a ningu del institut, solamen a la professora Rosa Gonzales i a la Júlia i les dues son molt maques i molt divertides.
Despres quan vaig arribar a la meva aula em miraven molt, i jo tenia molta vergonya. Despres vaig coneixer a la Noemi, es molt divertida i molt maca. Despres ja parlava amb mi molta gent de la meva aula i gent de fora de l'aula i em vaig sentir molt millor i estic molt contenta d'haver conegut aquet institut, ja tinc molts amics. I a acollida em sembla molt divertit, es la millor aula que he tingut i les millors professores i les estimo molt. Acollida es el millor i he apres moltes coses en catalá.
M'agrada haver conegut aquet institut, tambe m'agrada la gent i les professores que sempre m'han ajudat en tot especialment la Júlia i la Carme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada