dijous, 14 de maig del 2009

LA ROBERTA ES PRESENTA... PER FI!

Hola soc Roberta , tinc 14 anys i soc de Rumania .Visc a les Roquetes amb la meva mare de uns 9 mesos .
Ara estic a clase amb uns dels meus companyes : Claudia , Jon , Janire i Paul i amb una professora la Carma. Ells estan fend els dossier amb la profesora i jo com no m'avia presentat estic en el ordenador per explicar-vos unes quantes coses sobre mi.
M'agrada molt ballar , jugar tennis i handball.
A la aula d'acollida vinc 3 ores a la setmana i m'agrada molt aprendre coses noves.Els meu companyes: Claudia , Janire , Xum ,Paul, Kensi , Jon i Luz son molt simpatics i bones persones . Les professores tambe son molt simpatiques i sempre ens ajuden. L'any que ve ja no estare en l'aula d'acollida i anire totes les dies a clase amb el meus companyes.Jo penso que ja se moltes coses i que e anat aprenen molt be el català.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada