dijous, 30 d’abril del 2009

La Xixi ens parla del seu país

Em dic Xixi.El meu país és la Xina.
La Xina és un país que té moltes llengües,més de 56.El capital és Beijing.Jo visc un poble de Wenzhou.Wenzhou és un ciutat com Barcelona.Casa meva està molt prop del meu institut.El Wenzhou no hi ha mar,però hi ha un riu molt gran.Davant del riu és una altre ciutat.I tinc una familia molt gran que viu allí.És diu Oubei,quan és fi de l'any nosaltres també estem allí celebrar l'any nou.M'agrada molt quan el Wenzhou és de nit,perque era més bonic.

1 comentari:

  1. jejeje -- es la primera vez que escribo aca...haver que sale -- me encanta tu precentacion xixi esta muy buena y me parece que el idioma chino es un idioma lindisimo ojala pueda aprender a hablarlo algun dia...bueno me voy que estoy escribiendo desde el insti -- nos hablamos -- besotes.

    de lucas...

    ResponElimina