dimarts, 13 de gener del 2009

PRESENTEM LES NOSTRES FAMILIES

Hola, sóc Hanae!!

La meva familia son la meva mare, el meu pare, dos germans, dos germanes, i jo. La meva mare es ama de casa i el meu pare treballa en un restaurant. Jo vull ser professora a Marroc.


-----------------------------------------------------------------

Hola, em dic Janire, tinc 13 any. Soc de Euskal Herria (Bitoria Gasteiz) alla fa mol de fred. He arribat a Catalunya fa cinc mesos.A mi me agradan els gossos . Tinc una gossa Labrador retieber es diu Aizu, es mol bona. En la clase de acullida me ho paso mol be .La Julia i la Carme son mol maques les dos.( Que et milloris Carme)

--------------------------------------------------------------------------------

La meva família són 3 persones. La meva mare, la meva germana ,és més gran que
Jo, I el meu cunyat. Tenim una botiga de supermercat .treballem moltes hores, i
aleshores cada dia estic a la botiga. El dilluns ,dimarts i dijous estudio en l’institut
fins a les 6 de la tarda. Però m’agrada així ,m’agrada quan a l’institut no hi ha molta gent perquè estic més tranquila .Si puc estudiar a la universitat vull viure a una residència universitat .
Xixi o(0-0)o

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada