dijous, 18 de desembre del 2008

CONTINUEM PRESENTANT-NOS!!!!!

HOLA!!!!!!

Em dic Lucas tinc 15 anys i soc de Argentina,visc a Roquetes amb la meva família.
He arribat a Catalunya fa 1 any.
Estudio a l’IES Alexandre Galí amb la meve profesora Júlia que es molt simpatica.
Estic a l’Aula d’Acollida,m’agrada molt la musica i la mitologia.
Trobo a faltar el dulce de leche,pero les llaminadures aqui son millors.
Ja contaré més coses......

FINS A LA PROPERA!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------

Hola em dic hanin tinc 15 anys i soc de marroc visc a roquetes amb la meva famelea he arribat a catalunya fa 1anys estudio a l ies alexandre gali estic a l aula d acollida.
M’agrada el futbol i tinc una bisicleta.


--------------------------------------------------------------------

Em dic jhenabu tinc 13 anys i soc de gambia i ara visc roquetes amb la meva família . He arribat Catalunya fa 1 any i tres mesos. Estudio a l’IES alexandre gali i ara estic a l’aula d’.acollida. Les nostres professores de l’aula d’acollida es diuen julia carme i blanca i son bones i vull que la carme es millori i fins aviat i bones festes i celebrem un bon nadal

------------------------------------------------------------------

Hola!!!!!!!

Em dic Paul i soc de l’Equador
Visc aquí fa 3 anys i soc content aquí
Però abegades trobo a faltar a la meva família
Jo estudio a IES Alexandre galí tinc una professora d’acollida que molt però molt simpàtica es molt bona.
I aquí tinc uns amics molts simpàtics els menjars son molts bons
També es poden fer menjars de Equador aquí en Catalunya.
Em despido de vosaltres i fins aviat i bones festes i bon nadal!!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

  1. Estamos muy contentos de haberte dado nuestra cuota de confianza, no nos equivocamos...
    Sigue adelante con tu lavor que es muy positiva para todos!!!
    Bon nadal y feliç any nou!!!!
    Familia Rodriguez Almada

    ResponElimina